
Web to Market
Med StemaGo får ert företag kontroll på sin grafiska profil och tillhörande trycksaksproduktion via internet. Ni kan hantera alla era produkter samtidigt som ni slipper onödiga korrektur och reklamationer. Tid för hanteringen av företagets trycksaker minimeras och ger därmed er mer tid för ert säljarbete, kundvård, marknadsföring, produktion eller kanske egen utveckling.
Gränssnitt, produktutbud och eventuella övriga tjänster är unikt för ert företag. Behörigheter kan styra vem som får beställa vad. Företagets medarbetare kan ges möjlighet att automatiskt skapa sina konton i systemet. De har sedan sina uppgifter sparade så att det blir än enklare att beställa nästa gång.
Företagets medarbetare kan själva skapa sina original. Ladda upp filer till sina produkter som de önskar beställa. Eller avropa lagerprodukter från hyllan, men förstås också beställa trycksaker som skall produceras direkt likt tidigare tryckning. Möjlighet finns också att ladda hem digitalt underlag om så önskas.
För er är det enkelt och lätt att beställa genom StemaGo då era produkter och adresser finns förinlagda i kassan. Ni får automatiskt orderbekräftelse och leveransbesked så att ni slipper fundera på när vi levererar trycksakerna till er. En annan fördel är förstås att ni direkt kan se era priser på produkterna och då inte behöver lägga tid på att ta in offert från oss på Stema.
Om ni som företag finns representerade på många orter eller kanske är väldigt många medarbetare så kan det passa extra bra för er att beställa via internet. Företaget får då bra överblick över ert utbud och alla medarbetare kan t.ex. beställa sina egna visitkort. Ni kan också ha en eller flera personer som har en administratörsroll. Administratören kan t.ex. underhålla adresser, skapa användare eller ta del av beställningsstatistik och eventuella lagersaldon.
Ovan ser vi på Stema som en standardlösning men självklart erbjuder vi också skräddarsydda speciallösningar.